RESCUE EUROPE. Vokietija
Vizitas Vokietijoje 2017 03 06-10 dienomis.
Erasmus+KA2 vizitas į Vokietiją
Bendra ataskaita
Bendra informacija apie šią apklausą
Apklausos pabaigos data: 2018-01-05 Naudotas klausimynas: Erasmus+KA2 vizitas į Vokietiją Per prieigos kodą pakviesti dalyviai: 10 Išsiųstų/išdalintų klausimynų skaičius 0 Iš viso pakviestų dalyvių skaičius: 10 Visiškai atsakyti klausimynai 9 Grįžusių klausimynų kvota 90,0% Iš dalies atsakyti klausimynai: 0 Atsakytų klausimynų (įskaitant iš dalies atsakytus) skaičius: 90,0%
www.iqesonline.lt Puslapis 2/8
Erasmus+KA2 vizitas į Vokietiją – Bendra ataskaita
Klausimų su vienu pasirenkamu atsakymu rezultatai
11 - Ar supažindinsite kitus mokinius, mokytojus, tėvus su tuo, ką sužinojote ar išmokote vizito metu Vokietijoje?
1 Taip 89% 8 2 Ne 11% 1 Pateikti atsakymai (PA) 9
1
2
www.iqesonline.lt Puslapis 3/8
Erasmus+KA2 vizitas į Vokietiją – Bendra ataskaita
Klausimų su keliais pasirinkimais rezultatai
4 - Ką išmokote gaminti JulichSelgersdorf Stephanus mokykloje?
6 - Ką sužinojote lankydamiesi atsodinamų miškų masyvuose "Panarbora"?
8 - Ką spaudėte "Gertrudenhof" ūkyje? 12 - Kaip supažindinsite kitus mokinius, mokytojus, tėvus su tuo, ką sužinojote ar išmokote vizito metu Vokietijoje?
1 Sodinti alpinariumą elektros lemputėse arba plastikiniuose buteliuose
89%
2 Siūti rankines iš marškinėlių 78% 3 Gaminti raktų pakabukus iš medžiagos skiaučių 44% 4 Ruošti pesto padažą iš kaliaropių lapų 22% 5 Gaminti traškučius iš bulvių lupenų 33% 6 Kepti sausainius iš trupinių ir šokolado likučių 44% 7 Autobuse-laboratorijoje vėjo energiją paversti elektra 89% 8 Sodinti augalus lauko lysvėse 78% Pateikti atsakymai (PA) 9
1 Vokietijoje beveik nėra natūralių miškų
44%
2 Šis miškas kas 50 metų nukertamas, o iš paliktų kelmų vėl auginami atžalynai
67%
3 Galima pasigaminti kompasą lauko sąlygomis
89% 4 Miškuose beveik nėra gyvūnų 22% Pateikti atsakymai (PA) 9
1 rapsų aliejų 0% 2 obuolių sultis 100% 3 varškės sūrį 0% Pateikti atsakymai (PA) 9
1 Parašysiu straipsnį 33% 2 Parengsiu fotografijų pristatymą 22% 3 Papasakosiu draugams 67% 4 Papasakosiu šeimai 67% 5 Parengsiu stendą 22% 6 Parengsiu parodėlę 0% 7 Kita 33% Pateikti atsakymai (PA) 9
8
7
4
2
3
4
8
7
0% 25% 50% 75% 100%
1 2 3 4 5 6 7 8
4
6
8
2
0% 25% 50% 75% 100%
1 2 3 4
0
9
0
0% 25% 50% 75% 100%
1 2 3
3
2
6 6
2
0
3
0% 25% 50% 75% 100%
1 2 3 4 5 6 7
www.iqesonline.lt Puslapis 4/8
Erasmus+KA2 vizitas į Vokietiją – Bendra ataskaita
Atsakymai į atvirus klausimus
1 - Projektas, kuriame dalyvaujate – Dalyvaudami kokiame projekte vykote į Vokietiją?
Į šį klausimą atsakė 9 iš 9 respondentų
Atsakymas 1 Comenius mokyklų partnerystės projektas
Atsakymas 2 erasmus +
Atsakymas 3 Erasmus +
Atsakymas 4 Erasmus plius
Atsakymas 5 erasmus+
Atsakymas 6 erasmus+
Atsakymas 7 Erasmus+ KA2
Atsakymas 8 Erasmus+ KA2
Atsakymas 9 Erasmus+ KA2 “REnewable Sustainable CUltural Enterprise in Europe „
2 - Tikslas – Koks išvykos į Vokietiją tikslas?
Į šį klausimą atsakė 9 iš 9 respondentų
Atsakymas 1 Dalyvaujant edukacinėse veiklose susipažinti: * kaip auginamos daržovės ir vaisiai, kaip jie perdirbami, kur dedama perteklinė produkcija; *atlikti orientacines užduotis miške, gaminti kompasą iš antrinių žaliavų; *susipažinti su Vokietijos miškų auginimo ypatumais, gyvūnija juose; *praktiškai išbandyti įvairius fizikinius dėsnius; *išmokti kaip naudoti atliekamas medžiagas ir produktus namų ūkyje.
Atsakymas 2 Gaminti ir pagilinti žinias, susipažinti su kitais mokiniais.
Atsakymas 3 išmokti bendrauti su neįgaleisiais daryti darbelius iš gamtiniu medžiagų,susipažinti su Vokietijos gamta
Atsakymas 4 Išvykos tikslas – gilinti ekologines žinias, tobulinti užsienio kalbos gebėjimus, pasidalinti patirtimi, susipažinti su Vokietijos kultūra.
Atsakymas 5 mokėti bendrauti su kitos šalies vaikais
Atsakymas 6 Pažintinis
www.iqesonline.lt Puslapis 5/8
Erasmus+KA2 vizitas į Vokietiją – Bendra ataskaita
Atsakymas 7 susipažinti naujų kitos šalies žmonių ir sužinoti apie kitas šalis
Atsakymas 8 Susipažinti su kitų šalių mokiniais
Atsakymas 9 susipažinti su neigaleis vakais
3 - Kelnas – Kokius objektus, vietas aplankėte Kelne?
Į šį klausimą atsakė 9 iš 9 respondentų
Atsakymas 1 bažnyčia muziejus
Atsakymas 2 Gertrudenhof ūkis, Panarbora, Odysseum centras, Stephanus mokykla, Ludwig muziejus, Kelno katedra.
Atsakymas 3 katedra,apžvalgos bokštą,senamiestį
Atsakymas 4 kelno katedra
Atsakymas 5 Kelno katedra , Gamtos mokslu muziejų ,,Osisseum '', Stefanus mokyla, ,,Panarbora'' , Ūkį ferma.
Atsakymas 6 Kelno katedra, „Gertrudenhof“ ūkis, „Panarbora“ – didžiuliai atsodinamų miškų masyvai, „Odysseum“ mokslo ir technikos muziejus, „Ludwig“ modernaus meno muziejus, St. Stephanus mokykla.
Atsakymas 7 Kelno katedra, Stephanus mokykla, Panrbora( medžių lajų taką) , Odysseum muziejų,Gertrudenhof ukį.
Atsakymas 8 Kiolno katedra, Stefanos mokykla, Gertrudenhof ferma, Odisėja, Panarbora
Atsakymas 9 Švietimo įstaigas kt.įžimias vietas.
5 - Tavo vardinis medis Vokietijoje – Kuo svarbus gautas sertifikatas, liudijantis, kad Vokietijoje pasodintas Tavo vardinis medis?
Į šį klausimą atsakė 9 iš 9 respondentų
Atsakymas 1 draugystė
Atsakymas 2 Jaučiuosi prisicėjęs prie gamtos aplinkos saugojimo.
Atsakymas 3 kad buvome projekte Erasmus +
Atsakymas 4 Kad ten liko dalelė manęs.
www.iqesonline.lt Puslapis 6/8
Erasmus+KA2 vizitas į Vokietiją – Bendra ataskaita
Atsakymas 5 Nes tai yra dokumentas
Atsakymas 6 nežnau
Atsakymas 7 Svarbu, nes jaučiuosi prisidėjusi prie ekologijos puoselėjimo, miškų išsaugojimo.
Atsakymas 8 Vokietijoje miškai neauga patys, žmonės juos sodina ir taip švarina gamtą.
Atsakymas 9 žinosiu jog Vokietijoje pasodintas medis mano vardu
7 - "Gertrudenhof" ūkis – Ką sužinojai apie "Gertrudenhof" ūkyje inicijuojamą veiklą "Pasidalinimo svetainė"?
Į šį klausimą atsakė 9 iš 9 respondentų
Atsakymas 1 Galima paskelbti internete, jog atiduodi savo užaugintą perteklinę produkciją kitiems nemokamai. Galima ją palikti specialiuose šaldytuvuose, ten žmonės pasiima kam ko reikia.
Atsakymas 2 gamina abuoliu sultis augina ivairius gyvunus renka medu
Atsakymas 3 Geras sumanymas.
Atsakymas 4 Kad iš negerų vaisių,daržovių galima išsikepti pyragą ir pns.
Atsakymas 5 kad ten auginami gyvūnai sodinami daržai ir tame ūkyje vyksta ekskursijos
Atsakymas 6 senovinis sulčių spaudimo būdas
Atsakymas 7 Ši veikla skatina dalintis ir tausoti išaugintas derlių.
Atsakymas 8 Tai jog žmonės neeikvotu maisto produktų, gali atvežti nereikalingus maisto produktus į tą ūkį ir kam tokių produktų prireiks gali atvažiuoti ir nemokamai pasiimti.
Atsakymas 9 žmonės nereikalynga maistą atiduoda į specialų šaldytuvą kuriame kiti žmones gali juos pasiimti
9 - "Odysseum" mokslo ir technikos muziejus – Kokiomis mokslo sritimis domėjaisi "Odysseum" mokslo ir technikos muziejuje?
Į šį klausimą atsakė 9 iš 9 respondentų
Atsakymas 1 apie kosmosa ir aparatura kosmoso
Atsakymas 2
www.iqesonline.lt Puslapis 7/8
Erasmus+KA2 vizitas į Vokietiją – Bendra ataskaita
Astronomiją, Archeologija.
Atsakymas 3 geografija, fizika, aviacija ir kosmosu.
Atsakymas 4 Kosmosas,Jūros , Ugnikalniai,Kasinėjimu.
Atsakymas 5 kosmoso skyrius mechanikos skyrius ir džiunglių skyrius
Atsakymas 6 Kosmosu, vėjo energija.
Atsakymas 7 neprisimenu
Atsakymas 8 Senoves laikais, planetomis
Atsakymas 9 Visomis.
10 - Įgytos žinios – Kaip panaudojate Vokietijoje įgytas žinias apie gamtosaugą, ekologišką maistą ir pan.?
Į šį klausimą atsakė 9 iš 9 respondentų
Atsakymas 1 Auginu daržoves ir vaisius, dalinuosi jais su aplinkiniais.
Atsakymas 2 Bandau diegti įgytas žinias namuose.
Atsakymas 3 namuose ir mokykloje
Atsakymas 4 neišmesti maisto nors rodomas, kad galiojimo laikas baigėsi ir kad galima iš daug nereikalyngu daiktų iš jų pagaminti kitus daiktus
Atsakymas 5 niekap
Atsakymas 6 Panaudojau šias žinias mokyklos kiemelyje per talka.
Atsakymas 7 Papasakojau mokiniams per pamokas.
Atsakymas 8 Po kelionės į Vokietijos pasigaminau namie komposto dėžę, tai neeikvoju maisto produktų. Ir žinoma panaudoju moksle.
Atsakymas 9 šiukšlių rūšiavimas,daržovės vaisiai